dijous, 24 de juliol del 2008

Ja torno a ser aquí!

Sí, ja sé que tinc molta barra. He estat totalment desconnectada del blog (estava molt enfeinada aprenent a fer coses noves), però mira, ara he tornat, per tant no us queixeu. Tot i així, he tingut uns petits problemes tècnics amb això de la informàtica, i he hagut de refer els escrits que havia penjat ja feia mesos. És per això que veureu la data al costat de cada post. En fi, no m'enrotllo més amb detalls d'aquesta mena.

Ara ja estic de vacances!!! Fins al setembre no torno a l'escoleta!!! No us penseu, que trobo a faltar molt els meus amiguets. Però mira, ara també m'ho passo teta!!

Aquests dies és la Festa Major de Mataró (Les Santes). A Mataró tenen molts gegants, i nans i dracs, i tot això, i és força entretingut!!! A mi no em fan gens de por!!!

Dissabte passat vaig anar amb els pares a la Gegantada. Hi eren tots, tu!!!! Tots els gegants de Mataró, i els de totes les escoletes i escoles!!! Hi havia en Figueret!!!! En Pep Figueret és el gegant de la meva escoleta, Les Figueretes, i és un nen molt maco que porta un barret de cop perquè si cau no prengui mal. Ostres, m'ho vaig passar d'allò més bé!!! A la meva manera, ballava i ballava, i m'emocionava , i cantava, i cridava d'alegria.... que xulo!!!!!

Ja us aniré informant de tot el que faig aquests dies de Festa Major, però per anar fent boca, us enganxo una foto d'en Figueret, i així el coneixereu!!!!