dijous, 24 de juliol del 2008

Si avui és dijous....

Sí. Si avui és dijous, avui toca que el pare em vingui a recollir a l'escoleta. M'agrada, perquè sempre fa broma amb la Toñi (la mestra); clar que avui la Toñi estava malaltona i no ha vingut, però hi havia la Marina, que tambè és molt maca, i de fet, al pare tant li és, perquè a ell el que li agrada és fer broma sigui amb qui sigui. Tot i que a vegades no capten les seves gràcies, tot sigui dit!Després el pare m'ha dut a un lloc molt xulo, on hi havia ple de nens, coses de tots colors, i moltes coses per jugar, i m'ha comprat una joguina, que encara no l'he estrenada, però ell diu que m'agradarà molt, que és tracta de fer "encaixos", i que ell sap que ara estic en l'època dels "encaixos" dels nassos.... que això m'agradarà -si ell ho diu... li hauré de fer cas- (sic).I per acabar, hem anat a la biblioteca. Ja sé que sóc petita, però ja fa temps que em vaig estrenar en això d'anar a la biblioteca. Tenen una zona per a gent de la meva mida, i hi ha ple de joguines, i contes, i hi passem una bona estona, tot esperant la mare, que ja friso perquè aparegui!Ah! me n'oblidava! Avui tocava banyera, i ohhhhhhhhhh!!!!!!!: aquest moment és el millor del dia! Aquí sí que m'oblido de totes les meves penes (que a aquelles hores són i es veuen reduïdes només a dues: Sopar i anar a clapar!).Que bé que s'hi està al llitet, comptant nuvolets... Bona nit!!!!!!!!!