dimecres, 30 de juliol del 2008

S'ha acabat!!!

Ja està!!! S'han acabat Les Santes!!! I mira que m'ho he passat bé!!! Sempre darrere els gegants i els nans!! No em feien cap por, els tocava, els estirava el nas als nans i als capgrossos, els donava la mà... xalava d'allò més!!! Però mira, ara ja s'ha acabat!!! Fins al juliol de l'any que ve no els tornaré a veure. Ahir, amb la mama, vaig anar a acomiadar-me de tots ells. Eren a l'Ajuntament, tots quiets i silenciosos. No ballaven ni saltaven... semblaven tristos, com si s'adonessin que allò ja arribava al seu final. Jo, a la meva manera, m'hi vaig acostar i els vaig dir que no estiguessin moixos, que l'any vinent ens tornariem a veure, i que tots plegats ens explicaríem com ha anat i quines proeses hem fet durant aquests mesos que no ens veurem. Jo els vaig prometre que no els oblidaria pas en tot aquest temps, i l'any que ve tampoc em faran gens de por, i ballaré amb ells... i milloraré el meu estil, que ara com ara és una mica maldestre.