dijous, 24 de juliol del 2008

Avui començo (10/03/08)

Avui ma mare s'ha decidit a crear el meu propi bloc. Dec ser l'única de la meva classe que en té un. Si sabés parlar ho demanaria als meus companys d'escoleta... però encara no ha arribat aquest gran dia... tot just estic començant a aprendre a caminar. Ara com ara m'agrada anar de quatre grapes i anar d'aquí cap allà tafanejant, o sia, que de moment no tinc cap pressa per posar-me a caminar. Divendres faré els catorze!: catorze mesos, vull dir! Els pares ja fa dies que en parlen, d'això dels blocs. Des que el meu pare en té un, i s'hi ha afeccionat de valent, au, ara no ets ningú si no tens bloc!!! Per tant, per unanimitat varen decidir obrir-me'n un per a mi. Deixar constància de totes les meves gestes i tot això que als pares acostuma a fer tanta gràcia... No patiu, ja us aniré posant al dia... Aiiiii, que serà dur això de ser un nou-nat-bloguista!!!