dijous, 24 de juliol del 2008

Borredà (15/05/08)

Hola, amics!!!
Ara feia molt que no passava per aquí!! Bé, el problema és que els negres que tinc perquè escriguin al bloc el que els mano i ordeno, aquests dies han estat o massa enfeinats, o malalts, o eren fora... en fi... ja ho deia no sé qui: si vols estar ben servit...
Doncs aquests últims dies han passat moltes coses, i una de què guardo molt bon record és d'uns dies que amb els pares varem anar a passar a Borredà. Ostres! Allà sí que era la reina, tu! Hi havia ple de nanos i ens vàrem fer amiguets de seguida: la Cristina, l’Aina, en Ricard.. i altres que ara no em ve el nom al cap. Doncs com deia, tots estavem per mi i volien jugar amb mi, i a més a més, en aquella casa on ens estàvem tenien ple d’animalets molt macos: un gosset, uns ànecs, una tortuga, una cabra, un cavall, uns conills... i gronxadors i caseta de fusta: una passada!!!!!

Jo només feia enfadar una mica els pares a l’hora de dinar i sopar. A veure si vosaltres ho enteneu: ells menjavem unes coses que feien venir salivera, i a mi em donaven la papilleta de verdures que tinc més vista que no sé què, i al vespre els cereals amb llet que ja els he avorrit!!!! Doncs no!!! Per aquí no hi passo! Sort que es compadien de mi i sempre queia alguna coseta...Allà també vaig anar per primera vegada en ma vida -com que és tant llarga...- a un castell!!! Sí, sí, a un castell, tu!!! El castell de Palmerola. Hi havia un noi, que vivia allà, i ens el va ensenyar i vàrem passejar per tot el castell, però a mi em van agradar tot de gossets que tenia, i que sempre ens acompanyaven amunt i avall!!!

Ara, però, ja he tornat a la normalitat, que si aixecar-se d’hora, anar a l’escoleta, jugar amb els amiguets de la classe dels ànecs... en fi... la rutina de sempre... Aiiiiiiiiii!