dijous, 24 de juliol del 2008

Els meus amics de la banyera (14/03/08)

Avui he fet xip-i-xap a la banyera: el papa m’ensabona el cos, i la mama, el cap. És tan gustós…! I hi tinc una colla d’amics que em fan companyia quan la mama i el papa em renten. Hi ha el cocodril, que està aferrat a la paret de la banyera amb dues ventoses: és molt verd i li surten quatre dents com una cremallera (una amunt, una avall, una altra amunt i una altra avall); és molt simpàtic i no em fa por –què és la por? Després hi ha l’aneguet taronja, que flota i de vegades escup un filet d’aigua i fa cuec-cuec i me l’estimo fent “ohohohohohoh”. I la granoteta groga, que fa croac-croac i també l’estimo però no tant. I el dofí blau, que no diu mai res però si el papa l’enfonsa després també treu un xorroll d’aigua que em va al coll i ric. I també hi ha la mamà ànega, que és groga i gran i si vol carrega dos dels meus amics menuts. I la mamà tortuga, que també és gran i marró i verda perquè és de pagès i no li faig gaire cas perquè no és una tortuga d’aigua i no sé què hi fa, a la banyera. Però ara com ara hi ha lloc per a tothom i tothom és benvingut!