dilluns, 4 d’agost del 2008

No puc sofrir les "menes"!

Les "menes" són les mosques. Jo ja m'entenc. Quan vaig descobrir una marieta, la vaig apuntar amb el dit i vaig cridar "mena!". I després totes les bestioles menudes, per manera d'insectes, han sigut "menes". I les que no puc sofrir són les "menes"-mosques. Em fan molta por. Són totes negres i em fa l'efecte que m'han d'atacar i foradar-me una canonada i xuclar-me les freixures... Només de pensar-hi no sé què m'agafa. Ahir mateix, a l'hora d'esmorzar, hi havia una "mena" que em rondava i jo vinga bramar sense ni tocar el bibi. El papa em va haver d'agafar, i a coll, com que ja em sentia emparada -mai millor dit-, em vaig beure el biberó de llet i cereals. ¿En què pensava, qui va portar aquestes bèsties repulsives al món? ¿Que va tenir un mal dia? Brrrrrrrr!