dissabte, 16 d’agost del 2008

Judith

L'altre dia em vaig acomiadar de la Judith. La Judith és una noia que venia a casa i jugava molt amb mi. També anàvem juntes a fer un volt, i em portava per tots els parcs que hi ha a prop de casa, i vinga!!, a fer tots els controls de qualitat a tots els tobogans que ens trobàvem!! Ens ho passàvem superxulo!!! Després, a l'arribar a casa, em donava el dinar, i em felicitava perquè me'l menjava tot. També he après moltes coses amb ella, com ara xarrupar amb canyeta. Ara, però, ja no vindrà més. Ella es veu que venia perquè la mama treballava, però ara ja fa vacances, i a la Judith ja no la veuré més fins que torni a l'escola-bressol, que ella treballa allà. A mi la Judith m'agradava molt: em feia riure i rèiem juntes. Però mira, fet i fet, prefereixo tenir la mama -ep!, sense ofendre la Judith, eh?! Bé, ara comencen les vacances en família, que ja en tenia ganes. Ja us les aniré explicant!!