dimarts, 5 d’agost del 2008

Ja tinc sorrall!

Avui he estrenat el sorrall que m'han fet la mama i el papa. És a l'eixida, al redol on fins fa poc creixia la parra. Els pares la van treure perquè el sol no hi arribava bé i el raïm es rovellava, i perquè així entra més llum a la cuina. I ara jo tinc un tros de terra per a mi sola, com si fos una pageseta. Els pares l'han fet amb sorra de la platja, que és fina i neta i té un color callol molt agradable. Avui al matí, que no hi tocava el sol, hi he jugat amb la Judit. M'agrada jugar amb dues galledetes: primer n'omplo una i després porto la sorra a l'altra galledeta. I el temps passa volant, tu!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tinc sis anys, m'agrada llegir-te, Joana, però no tinc ni idea (i els meus amiguets tampoc) que vol dir color "callol"???

JOANA ha dit...

El callol és un color groguenc tirant a ros. Jo tampoc ho sabia: m'ho ha dit el papa.