divendres, 9 de gener del 2009

ANY 9







Bon any a tothom!!!

Ja hem començat un any nou, almenys això diu la gent, el papa, la mama... tothom.... I jo, si m'ho diuen, m'ho crec. De fet, ultimament trobo que han passat coses diferents. Per exemple, he estat una temporadeta sense anar a l'escoleta, i em passava molts dies jugant amb els cosinets, i moltes estones amb els papes a casa. He donat cops de bastó a un tió i li cantava una cançó mentre li fotia cops, i escolta tu! tot i fer-li pupa, em cagava xocolates i joguines i tot de coses xules. Un altre dia vaig anar amb la mama i els cosins a veure passar tot de carrosses i uns senyors que es diuen reis. Tothom estava content i esverat, però a mi no em va fer gaire gràcia. Fet i fet només feien que llançar-me caramels i em feien pupa al cap!!!! no li vaig trobar el què...
Ahir ja vaig tornar amb la Marina i a veure a tots els meus amiguets: la Laia, l'Àlex, en Dídac, l'Ariadna.... Suposo que això vol dir que he tornat a la normalitat.