divendres, 2 de març del 2012

virus!

Aquestes últimes setmanes sembla que a casa nomès vinguin de visita els virus i més virus....
Fa quinze dies em vaig trobar de cop i volta amb la visita inesperada d'una pila de granets que omplien tot el meu cos... Fins i tot els racons més inimaginables!!! La mama em va dir que era varicel·la, i que havia de tenir paciència i intentar no gratar-me gaire (no va ser tant fàcil resistir).
Al cap de pocs dies el papa i la Mariona varen començar a trobar-se malament i a estornudar... Ara tocava el grip!
Jo ja m'he desfet dels punyeters granets, però ara toca el refredat... i a dia d'avui tant la Mariona com jo estem fetes una piltrafa... nomès fem que estornudar, tossir, i tenir febre.... Jo vull anar a escola, i la mama no m'ha deixat!!!! Avui ens hem quedat totes dues a casa els avis. Aquesta batalla serà dura!!!!
Nomès espero que de cara a les colònies (tatxin, tatxin...!!!) estigui ben refeta i recuperada. Em fan molta il·lusió, i ja espero que arribin -d'aqui a un parell de setmanes-. Vaja, que ja us anirè posant al dia de tot plegat.